Apr 30, 2008

Manusia dan Ular....

Korang suka ular?... tak tahu macam mana rasanya pegang ular, aku tak pernah rasa, aku pun geli nak cuba tapi hubby aku mmg suka...sukakan ular. Ni kalau abah aku tengok mau dia tak tidur malam sebab dia paling geli @ takut pada ular. Watch this!!!...........


Banyak kali abang pujuk aku pegang ular tu juz untuk ambil gambar je....EEEE idak ler aku, geli teman, nengok je teman dah takut ini kan pulak teman nk pegang...SOWI!!!!.... Ular ni berat sangat tau, sekali dia belit, aku ingat jadi arwah ler kome!!!..... ce tengok mamat kat belakang tuh mengampu berat ular tu...agak2 korang brp kg ular ni.....
Ni ular yang kecik sket, ringan sket, siap bergerak lagi. yelah dia kecik kan... ni lagi la geli tengok nyer sebab dia lagi aktif compare yang besar kat atas tadi, aku tukang ambil gambar je ok la......
Ni Qeila, dia pun sebok nk pegang ular tu tp aku yang tak bagi.... dia pon takut aku rasa. Aqel tak kelihatan pada mana-mana gambar sebab dia mmg tak datang dekat. Dia geng ngan atok dia, takut ular...lagipon anak jantan aku sorang tu penakot sket, tahan lagi qeila, walau x pegang tp tetap datang dekat........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...