Jun 18, 2010

School Holiday - Intro

Aku cuti 9 hari...ha hambek ko!!!...punya lah lama...5 hari ditolak annual leave...plus weekend jadi ler 9 hari...wah! wah! wah!... mmg lemak merdu....mana nak cari peluang dapat cuti sekali ngan anak2 aku kan!.....sementelah pulak adik beradik kan ke cikgu cikgi.....cuti lah beb!!....cuti sekolah 2 minggu, tapi aku mampu ambil minggu kedua aje...mana boleh tahan beb!!...raya sok nak cuti panjang jugak...

Well...moh cuti-cuti mesia....dah plan nak gi Bukit Gambang Resort City...ekceli bulan dr bulan feb dulu lagi dah nak pergi tapi kan ada aral melintang...pak mertua kan ke pulang ke rahmatullah. Terpaksalah postponed. So this is the rite time pergi sana. Terkebetulan, aku mmg nak open table untuk adik beradik aku...so Kuantan pun hokay la untuk makan seafood kan...tinggal lagi tak berapa nak cukup info tentang tempat makan yang best ngan tidak...redah je lahhhh......

Nanti la sambung...ada keje lain pulak......i'll be rite back k....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...