Jul 20, 2012

i'm pissed off...

Assalammualaikum.


Aku baru balik Sabah ok. banyak tugas menanti ni. baik kerja mahu personal. puasa tak lama lagi. nak kasi setel semua, tak termampu aku rasa.  aku nak story sket pasal renovate rumah aku yang dah lama aku tak update kat sini.  tiap2 minggu aku pergi jengok tapi tiap kali pergi hati aku jadi sangat sakit.....

proses2 akhir nak siapkan rumah, kontraktor tu dah mula buat taik ngan aku.  dah mula macam sekali ketuk sekali masuk. sekali ketuk sekali masuk.  berjanji sehari ke sehari........ finishing memang hancus.  rumah tak cuci.  kesan simen all over the place.  kesan cat... memang macam gampang...


urrrrgggghhh.... PISSED OFF.....

1 comment:

Abby said...

Bangla tu AM Empire ker?
Wat renovation dgn dia jugak.. mule2 ok.. tp finishing x cantik.. extend dapur, bumbung bocor...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...