Nov 7, 2007

Hi...Selamat Hari Rabu...esok cuti, Deepavali... ada gak jemputan ari raya lagi...semalam ada makan raya, ari ni pon ada, esok pon ada, pendek kata 2 minggu ni makan, makan, makan...buat penat je aku sepanjang 1hb ogos dulu sampai ari akhir puasa aku berdiet.....mmg aku dah turun..7 kg..hepi sgt2 walo pon belom capai berat impian... dah ramai yang tegur aku dah kurus....masuk je 1 raya abeh seme terpelanting..... ya ampun!...cepat betol badan ni naiknya..... nk start balik punya la payah.... rasanya next week nk kasi diet balik...tgk mek pantai timur tu pon dah kurus cantek sagt.....issyykkk...aku byangkan aku boleh berjaya menten...tp....xpe la aku akan kuat kan semangat untuk turunkan berat balik, ni 3kg dah naik, nk turun 1kg pon payah...nk menambah senang2 je......aku tekad next week aku start balik dan kali ni aku nk buat weight loss journal....korang tunggu....minggu depan la ye....minggu ni belom lagi.....minggu ni ada famili day plak..............hehehe...ntah ler.......ok la.... arios...sambung lagi nanti
...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...