Oct 30, 2008

Dan Syawal pun berlalu pergi......

Pergi sudah Syawal tahun ini meninggalkan kita....kiranya Syawal tahun ni tak de apa-apa kenangan yang sangat booom melainkan biasa-biasa aje. Selama 9 tahun berkahwin, aku blom pernah lagi menyambut raya di rumah mertua melainkan hari yang kedua onwards je ktorang di sana. Mungkin tahun depan nak cipta kelainan kot, sambut raya di sana... tengok la nanti cam ner!!!!.... Walaupun Syawal dah pun pergi tp open house masih ada lagi...hari ni je ada 2 department kat kementerian ni yang buat open house. For the last one kot!!!. ye la, kalo ikutkan hari ni je dah 1 Zulkaedah. Mana nak dan buat awal2 sebab mmg byk rumah/pejabat buat open house. Weekend jgn citer la sampai 4 5 jemputan. Mau naik penyakit kencing manis.....hu hu......

Aku dah tak boleh nk upload gambar dari camera sbab kabel camera aku ntah ke mana-mana. Kalo nak upload pun kena pinjam member punya. Sementelah plak aku x de apa2 nak di uploadkan. Bosan la lately ni...penyakit bosan aku datang balik la...payah la nak halau pergi....

Well tak lama lagi cuti sekolah bermula lebih kurang 2 minggu lagi kot..hik hik, bagi mak-mak yang fulltime dok umah, ni ler masanya temperature mendidih je.................sabor2 ler yer. Ok ler jumpa lain kali.......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...