Jun 5, 2008

Minyak Naik Lagi!!!....

Terkejut aku pagi ni bila isi minyak. Mak aiii!!!! RM90.00 aku kena pagi ni. Tak pernah-pernah aku isi minyak semahal ini. La!!...aku ketinggalan keteapi rupanya. Minyak naik beb!...dan yang lebih menakjubkan (ye ke???!!!) kenaikan yang paling tinggi sejak aku berkenderaan ni. RM0.78...fuuuyyyooooo.....memang dasat. Macam mana aku boleh terlepas tau nih????!!!!. Aku igt minyak nak naik Ogos ni ke. Takde la aku expect hari ni. Aku igtkan meter kat stesen minyak tu dah rosak tadi. Aduh!!...Lepas ni aku ingat nak naik bas je la. Tambang bas pun mesti nak naik ni kan? Siap la lepas ni abeh semuanya naik. Beras dah memang nyer naik. Tarif elektrik nak naik. Gas memasak pun akan naik. Aku ingat lepas ni dengan tekanan darah pun abeh seme naik. Bilangan pesakit jantung pun akan naik.........Abeh Cam ner tu???...........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...