Jun 2, 2008

DSK 91/93 REUNION In Pictures - PART I

Hari yang ditunggu-tunggu 3 bulan ni dah pun tiba dan kini berakhir dengan terkesan sekali. Aku rasa time aku buat journal ni, korang masih lagi cuti. Aku tak sambung cuti sebab PD dekat je pun kan, tak de la keletihan sangat. Aku tiba di PD lebih kurang pukul 1. 9 bilik yang aku book tu cuma 1 bilik je hotel bagi check in awal. So aku terus check in. Janji jumpa korang kat poolside pukul 5.30 petang. Petang tu rasa macam spoil sket sebab Leza ada bring along her frens dr KL untuk bagi talk sket. Actually it's spoil both parties. Bukan apa, wrong timing sebab time dorang bagi presentation sepatutnya kita dengar tapi that time la kita baru nk berjumpa dengan kawan-kawan yang dah 15 tahun tak jumpa, sket punya riuh rendah la kat restaurant tu....jadi tak berapa pay attention la kat presentation tu. Kesian jugak kat dorang tapi apa boleh buat kan!!!......Dan gambar pun tak brp byk ambil untuk petang tu.....here you are...

Ni view dari dalam bilik, deluxe seaview... menarik jugak la sebab dapat bilik paling tinggi, sebaris je kitaorang semua, ada jugak 2 3 org dapat bilik tingkat 6...


Noni & Che Su, kalau size body noni memang menten je... rasanya sekarang ni bertambah-tambah rugged dengan rambut pendek dan tied in jeans...Noni nampak bebas sangat sebab anak dah besar2 belaka, x payah pening-pening kepada. Che Su pun menten gak, walau nampak tembam sket. She's preggy 8 weeks....

Ha! ni Iza, orang pertama aku jumpa kat Corus, terkejut gak tgk dia sebab dah double up!!!.... dulu dia kan kurus je......hik!..hik!!! senang hati ek!!!.... Sebelah tu Ina....15 years doesn't make any different to her...sama je!!!!..........

Ni cik kak kita Kapten (B) Norleza.... ada gaya kapten tak????.... sekali ke dua kali pandang ke memang tak percaya dia ni tentera.....very soft & gentle, tapi awas, sekali dia angkat tangan kerate korang, tak tau la sapa yang tumbang.hik! hik!....hari tu dia bawak rep dari KL untuk buat talk pasal biz dorang..sebelah tu kawan dia la...tak igt dah sapa nama dia.......

Aku nyer gambar tak de sapa nak ambil, so no pic of mine here. Noris tak sampai lagi this time, and the best part masa ni la hera datang naik dari kolam, huah-huah-huah....dia datang dengan swimming attire dia with pario with blonde hair... juz look like an arabian woman...wow!!!... you look so gorgeous la hera!!!!!.... tak dapat rakam gambar ko masa ni sebab aku pun terpegun tengok ko!!!...rugi jugak ek tak dapat capture apa-apa masa nih.......

c u next part...............










No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...