May 27, 2008

2 + 1 - I'm In Blues.........

2 + 1 hari ...... sabtu, ahad + isnin, aku tak kerja. Cuti hujung minggu tambah lagi satu cuti extra, Cuti Sakit + Malas.... boleh gitu???!!!!..... tp aku memang sakit, sakit perut la, disagreement between food and my stomac. Tak bohong tau, walau pon peratus sakitnyer sangat rendah. Sabtu Ahad, tak de apa-apa pun yang menarik berlaku, melainkan laki aku kerja, aku dok umah ngan budak2 ni.... sakit jugak kepala kan??...cam ner la ada kawan2 aku yang surirumah tangga tuh, mesti cuti sekolah ni porak peranda rumah dengan jeritan ala-ala tarzan tu...urrrghhhh....mujur aku kuar kerja kalau tidak ---- double stressss~!!!!!.........

Sabtu pagi aku keluar sekejap pergi makan KFC - ....wah!!!...jauh tu aku gi pekena KFC, dari Putrajaya aku drive nuuunnnn jauh ke K4 Subang Jaya - ahhh... mmg jauh......semata-mata nak pekena chicken chop ala KFC.....nampaknya anak2 aku suka sangat benda tu, siap ajak lagi ahad pegi makan KFC.... tak kuasa la nak pergi lagi sebab jumaat sebelum tu aku baru je pekena KFC ngan kawan2 opis..... eeeeee....banyaknya makan KFC rasa muak la pulak..... KFC ngan famili aku mmg dah lama get long.......

Well, Ahad pun laki aku still kena kerja lagi...double bosan!!!!!....nampaknya aku terpaksa habiskan masa kat rumah lagi ngan budak2 nih.... apa lagi masak, makan and tidor...aku rasa selang 2 jam aku tidor dan bangun je aku makan.....tu je la aktiviti untuk hari ni...what a boring day!!!!........

So, senin nya aku ambil keputusan MC, sementelah perut aku cam tak berapa nak sihat.... aktiviti masih macam tu...aaarrrggggghhhhhh....bosan la nak cerita... kepala aku serabut sangat semalam, tp bila difikir2, ntah apa kebenda yang aku serabutkan........ Moral of the story, 2 + 1 hari tu......I'M IN BLUESSSSSSSS...........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...