May 2, 2008

30th April..........

30 April, hari yang paling bahagia sekali dalam hidup aku sebab pertama kalinya aku bergelar ibu. Isyyhhh....betol la, tak terungkap dengan kata-kata bila first sekali aku lihat anak yang aku lahirkan sendiri, hilang segala sakit. Dan hari ini genaplah permata hati aku yang sulung tu berusia 8 tahun..... tak sedar waktu berlalu kan!.... Muhammad Aqel, dah darjah dua dia sekarang. Nakal!..memang nakal, kalau tidak bukan budak lelaki la namanya.......


Juz a simple cake for Muhammad Aqel..1kg punya kek...cukup lah untuk celebrate ktorg berempat............

A moment for making a wish....Aqel, juz wish that you will make your mother happy and proud of you for the whole of her life...Amin......
With beloved sister, Nur Aqeila

Hopefully his dreams come true...amin.....Aqeila yang terlebih excited.......


Dah!!!....Berebut-rebut pulak nak potong kek, "biarlah abaang yang buat, ini kan hari jadi abang"..... bergaduh la pulak sapa nk potong kek... cam tu la sapa yang ada anak, bingit aje la tiap masa kat umah tuh...walhal ada dua je...
Ibu doakan kalian bahagia dan menjadi anak yang baik-baik dan diberkati di duani dan akhirat......Amin.........















No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...