Oct 16, 2008

QASEH NURSUFYA

Hi..I'm a girl.........Hik hik!...Ini anak adik aku yang bongsu. Kalau ikutkan dia nak boy tp keluar girl. A very cute baby girl....... So at the moment, genap la cucu mak 3 pasang. 3 lelaki & 3 perempuan. Makin bertambahlah ahli keluarga kitaorang, 10 dewasa & 6 kanak-kanak. Seronokkan!..keluarga yang kecik telah pun menjadi besar. Well adik beradik aku 4 orang pun rasa macam kecik je kan. Apatah lagi anak aku yang ada dua orang je ni. Kalau ikutkan hubby nak soh tambah lagi ahli keluarga aku, tp, no la darling.......cukup la kita berempat je!!!... Bila tengok baby mcm ni memang la keinginan tu ada tp....welll...let's stop talking 'bout this...
Berbalik pada baby yang diberi nama Qaseh. Dia lahir tru ceasarean, due to breech....2.8kg.. very cute and small little girl. Baik je dia ni, tidor memanjang, menangis pun perlahan je. Dah namanya perempuan. Bagus juga menyulung anak perempuan, nanti boleh bimbing adik2 dan adik2nya nanti mungkin tidak seganas kalau yang sulung lelaki sebab pengalaman aku ngan kakak aku yang sulung lelaki, adik2 nya pun turut boyish jugak ikut abang2 nya. Well ada la 'pro' and 'cons' nyer kan!!!!......... Ok ler, to Qaseh NurSufyia..Selamat Lahir Ke Dunia, semoga kehadiranmu akan menyerikan lagi kehidupan mami & abahmu serta kedua ninda dan unties semua.....

GELAGAK ABANG AQEL & KAKAK QEILA MAKAN MCFLURRY..........
Dok mencangkung depan TESCO Puchong

Kongsi tak nak, nak satu sorang, end up tak habis pun...tu la budak sekarang, mewah... nak semua benda pun dapat, rasa aku masa aku kecik-kecik dulu, ais-krim siap kena kongsi2 lagi & kami berpakat je!!!..............






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...