Oct 6, 2008

AIDILFITRI 2008

Selamat kembali bekerja mana yang dah masuk kerja, yang masih sakan beraya tu teruskan je la. Kalau ikutkan hati aku ni memang aku nak cuti lagi, tapi apakan daya cuti aku ada 7 hari je lagi, tu ler nak aku simpan untuk raya haji dan cuti sekolah ni nak rai sekali ngan anak2 aku... Well moh ler tengok gambar raya aku ni, tak seberapa bergambar tahun ni sebab malas...yang ada ni pun kira dah ok ler tu............

Ni di ambang syawal, petang tu ktorg ber BBQ, uda yang jadi tukar bakar, tekun di membakar. Petang tu ktorg bakar ayam, ikan, sotong dah sosej. Ada gambar ayam je, yang lain mmg x ambil pon.... camera woman nya asek jem je....kui!..kui!..kui!!!

Ni gambar ayam yang dibakar, ada yang terhangus sekali.......

Kek coklat yang aku buat, memang sedap. Resepi dari Ima.

My beloved son Muhammad Aqel and doter Nur Aqeila

3 stooges.......... Baru aku pasan, tahun ni x de gambar long and famili dalam kamera aku. Ye la, baru aku maklum yang dia pun dah ada digi cam tahun ni, x yah la nk kongsi2 ngan aku lagi...tp x de la gambar korang nak masuk dalam blog aku nih.

Me and Qeila, sakan nak bermake up jugak anak dara aku nih

My famili.....alamak!!!....aku nampak biru....ekceli ni bukan baju raya aku, tp apakan daya, baju raya hijau aku masih di kedai, tak bercari pun kain hijau, no time.... so ada kain biru yang ada daun2 hijau sket, boleh la kan!!!!...........


Adik, nani, mak n abah

Muhammad Shahmin Hani

Uda & Famili, tak de gambar yang steady........ yang ni pun jadi ler
Hazie ngan Atok ngan Tok yang ngan Mak Kecik. Yang kecik tu sepupu aku, so pangkat mak sedarala ngan Hazie montel...........

Masa sebelum balik dari rumah Opah, abah bermaafan dan berciuman ngan mak dia, al-maklum ler, sama-sama dah cecah warga emas.... dan abah aku pun selalu kata tak tau ler sapa yang dulu 'pergi'...issyyhhh abah ni, x semestinya org tua yang sakit je akan pergi dulu...yang muda belia, sihat walafiat ni pun belum tentu lagi............

Tu aje ler yang ada, nanti ler kalu rajin , aku upload yang lain2....byk lagi nih...tp takut x leh posting...maklum ler besor sgt kang, ditendang nye pulak........





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...