Nov 4, 2008

Apa yang baru.........

Ha..apa yang baru ni?????.....org dah berkurun pakai tp aku baru je beli..fresh lagi kat rumah tu. TV LCD Philips 5series 32"...ngeh3x............. kalau ikutkan hati memang aku tak mahu ganti dah TV yang sedia ada tp last sekali aku terpaksa mengaku kalah sebab TV tu dah x nampak gambarnya sebab IC dia dah rosak - katanya lah...aku pon tak tahu tapi memang TV tu tak boleh nak di tengok..memang menyakitkan biji mata. Sementelah pulak, peti keramat ni memang betul-betul keramat sebab anak-anak aku amat-amat meminati tonton TV sampai aku pun selalu bertekak kat umah tu sebab TV. Tp kalo pergi balik ke zaman aku kecik2 dulu pun, mak and abah aku pun selalu memekak ngan ktorang pasal TV jugak. It's juz a rotation of time, dulu kita kena bebel skang ni kita membebel, so i knew la, what is inside their mind thinking of me nagging them!!!!!............
Sekarang ni musim periksa dah habis, lagi la no homework at all. Balik umah tak de keje lain la, ngadap TV. Kena lak skang dah ada TV baru lagi la syok tengok......... Lagipun kalau tetamu datang selalu tegur TV lama aku yang ala-ala putih semua sebab warna nya dah rosak..segan jugak rasanya.........kali ni ok ler......dah boleh pandang dengan clearnya....aku tak guna braket sebab dah x de dinding nak lekat TV tu...Nt ler pindah rumah yang besar sket!!!!....

Lupa nak on kan dia...


Something new at home..........


This is another new things at home, cheap2 only mehhh!!!!!!.............ngeh3x....

3 comments:

alamanda said...

wah!!! lawo la umah die. last tunjuk hari tu tgh basoh lagi. huhuhu.

Mine said...

ummu, yang basuh tu umah lain. Rumah teres 2 tingkat tu kita sewakan. Ekceli masa planning dulu, rumah teres tu kita beli nak duduk and Apt yang kita duduk sekarang ni nak sewa. Tp bila dah siap terbalik kot la pulak. Lgpun apt ni dalam Putrajaya so dekat ngan sekolah dan tempat keje.. Tu ler alkesahnya.........

MalayConfinementLady said...

salam ziarah,
cantik rumah,dan tv, dan set baru tue...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...