Mar 8, 2012

SBPA batal...

Assalammualaikum...

heheh...penyudahnya batal. hehe... memang dah agak dari mula. banyak kepincangan. buat semborono. syok sendiri. nak kembungkan poket sendiri. tu some of feedback yang saya dengar di ujung2 telinga. ramai tak suka pon. saya juga. awak?

tapi sekurang-kurangnya, pengumuman yang terbaru pagi tadi, melegakan sket kan. fair and square la ye tak. 13% untuk gred 1 - 54. oklah tu nak dibandingkan dengan SBPA masa mula-mula umum hari tu. keliru. nak sain ke tak nak. nak ke tak nak? memang tak jujur sain memula dulu. main ikut orang je.

saya antara orang yang tak hepi. mana tak nyer, saya punya kenaikan tak sampai pon 100 hengget. ye la kalau sikit kau memang naik hangin. Ce kalau banyak. Kau senyum lebar. junior plak boleh dpat lebih banyak dari senior yang mana lepas tu no more seniority. dah jadi 1 level plak.

well, bila guna percentage sebegini, saya hepi. saya nampak semua orang pon hepi. paling hepi kalau dapat backdated nanti. sungguh hepi. rezeki tu......

ada satu lagi rezeki terpijak. nanti saya cerita sini ok.

apa-apa pon Alhamdullillah. Syukur kepada Allah Maha Pemberi Rezeki.

(Ya Allah, kau bukakanlah pintu rezekiku seluas-luasnya dan pertingkatkan keimananku. Amin)


# tahun ini juga saya nak jadi lebih sopan, sebab itu saya guna 'saya'...
T_________________T

2 comments:

Liza Abu Bakar said...

100 hengget... alahai ciputnya. meh keje dgn aku la.. he..he..

lina said...

kuli cam tu ler...heheheh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...