Mar 9, 2007

boleh pulak!...igt kan x leh td...hangin tol aku...td aku citer yang semalam aku tersalah naik bas. aku berdua ngan kawan aku tunggu bas kat bas stop, bila bas datang, aku apalagi la berebut2 le naik bas, aleh2 kawan aku td tertinggal kat bawah sambil terjerit2 kata aku dah tersalah naik bas...eee...geramnyer aku.....aku pon terus la kata kat drebar tu, aku nk turun sebab dah salah naik bas...mamat tu boleh berenti jauh bangat, jenuh la jugak aku menapak jalan kaki balik ke bas stop td. tersengeh2 je kawan ku tuh tgk aku menapak beratus ela dari dia........sampai je kat bus stop tu baru aku terpasan yang handbag aku tertinggal kat dalam bas td...aku pon x pasan masa bila pulak aku letakkan handbag aku.......apa lagi beb!!!....terkinja2 la aku kat situ, tingatkan RM, kad kredit, kat ATM, seme bender dalam purse aku tu......handphone lagi, buku ASB, wey!...DG cam aku....mak aii!!!....abeh seme rete bender aku dalam tu!!!...sambil terlompat2 x leh pk ngan waras, tetiba je alarm handphone aku bunyi...eh ada lak handphone aku ni!.....laaaaa!!!!!......aku mimpi rupernya....mak ai!!!.......korang suspen ke???!!!!........

cam ner ak!...kalo ni real story...rasa2 korang dapat x aku balik handbag aku tuh, dengan segala macam rete aku dalam tu....wallahualam....yang penting aku harap, in reality aku x cuai cam dalam mimpi tu....berpeluh aku tido.....SUSPEN!!!.......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...