Mar 12, 2007

Hi..Hepi Monday Blues!...heheh....kalo ikutkan secara rasminya, ari ni la 1st day budak start cuti sekolah. Anak-anak aku pagi tadi bukan main lagi la sukanya. Walaupon kena jugak bangun pepagi, kena gi taska, tp dorang enjoy sbab tak yah pakai baju sekolah, tak yah smart2 @ beria-ria bersiap......So, cuti-cuti sekolah ni korang bawak anak2 korang ke mana?...Ni..ha, aku tepek dua keping gambar air terjun. Ni Air Terjun Chamang, atau paling glamer org setempat panggil Chamang Dam...sebabnya, ada empangan kat atas tu...atas mana?, aku pon x tau, sebab aku x pernah sampai ke empangan tu......Air terjun ni dalam 5km je dari umah aku, tp tidak le selalu aku pegi. FYI, kalo korang dah lupa, ni nak bagi igt...aku kan ke org Bentong, so kat Bentong ni mmg byk sgt tempat2 rekreasi and antaranya Chamang Dam ni le...promote sket le!...tp kalo korang sampai sini, aku nasihatkan korang, awasi la anak2 sebab tpt ni bahaya byk tau!...especially kat batu2 dalam gambar ni...anyway, kalo nk pegi, jgan lupa bawak seme picnic tools ok....wat bbq ke berkhemah ke?...cuaca panas2 ni mmg syok dok sini....sejuk bangat....







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...