May 15, 2010

D&P - My baby twin ultrasound...






Ini dia imej ultrasound twin aku @ 9weeks 4 days. Ingat nk tgu 3D aje tp since ada banyak masa pagi2 Sabtu ni, upload je la. Takjub kan melihat kebesaran Allah keatas hambanya. Syukran. Memang pada mula aku tahu aku pregnant di lewat usia 37 tahun ni aku memang agak tertekan. Dengan diabetic problem yang aku ada... tapi dengan nasihat doktor yang sungguh baik-baik belaka dan setelah berfikir secara positif aku mula rasa tenang dan mood tu bertambah baik dan bertukar menjadi sangat gembira bila dikhabarkan ada 2 baby yang aku carry. Tapi dengan usia kandungan yang masih muda, aku tak boleh lari dari rasa risau. Rasanya itu normal untuk semua ibu-ibu yang mengandung. Semoga Allah akan memakbulkan doa-doa hambaNya. Amin....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...