Dec 27, 2007

My very first time..................

Perrrghhhh...hari ni hari pertama setelah bertahun-tahun lamanya....... ya!!! ari ni aku naik public bus... kelakar lak rasa sebab terpinga-pinga mcm org baru je masuk bandar.... aku naik Nadi Putra....bas dalam Putrajaya....yang best nyer aku siap tercari2 tempat nak masukkan syiling td... tu ha...tu ha...drebar bas tu tunjuk 2 3 kali, aku tak nampak....hehehe...mesti abang drebar tu tertanya2 dalam..... lantak ko la bro!!!...best gak naik bas....bukan apa, teringin nk mencuba dan merasa naik bas kat putrajaya nih. lagi pon start tahun depan aku mmg dah berkira-kira nk naik bas pegi keje sebab nya, dgr citer (dgr je la!!!) petrol nk naik rege lagi maknanya bajet bertambah-tambah lagi ler. naik bas baru 50 sen. dr rumah aku kat presint 11 tu terus je betol2 depan ofis...x payah jalan jauh2...it cost me only a ringgit per day....worth it, rite!!!!........ dari aku naik keter, full tank dah sah2 RM70 sekali isi, tghari kang ramai plak yang merenget nk lunch kat luar...full tank tu tahan ler takan 5 ari je...langkah panjang memanjang...... So tahun depan ni tahun berjimat2 sket...........lagipon dalam bas boleh tidorrrrrrrr.........heheheheh...................

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...