Dec 11, 2007

hari minggu yang indah versi II

nak sambung citer balik...... yang paling best minggu lepas bila mana mak aku dapat cucu lagi...ramai la org ngusik mak aku, katanya mak aku ni bertuah, menantu dapat cucu pon dapat. ya lah mulanya adik ipar aku ni si ija dijangka melahirkan pada 25/12 ni, so juz nice la mak aku wat kenduri 8/12 - 9/12 tu...rupa2 nya x sabar2 dah nk kuar jugak nk join kenduri ayah teh dia.... hari sabtu tu uda (adik no. 3), x join la kenduri adik bongsu aku nih sebab kelam kabut ngantor bini nyer ke spital.......dan hari ahad tu bb kuar..dlm kol 9 tuh...mak aku yang kelam kabut x berapa nk tenteram...kat umah kenduri, terkenang gak ke menantu kat spital tuh.....mujur ler spital x jauh, boleh ulang alik....... well tp hilang lelah bila tgk muka si comel tu...very the cute...berat pon dalam 2.24kg je....alamak!!!!...very the small...ye la!..anak2 aku lahir seme 3.5kg and above.....bila tgk baby kecik2 ni...takut nk pegang.......hhmmmmm..tingin plak nk ada baby.......

Gambar ni diambil ketika dia berusia 4 jam....cute kan!!!....mmmmm...geram teringat kat dia..baru ni call katanya baby x boleh kuar lagi, kena masuk wad kanak2 plak sebab jaundice....... ok la baby...get well soon....boleh kita balik... nampaknya mak akan kenduri lagi pas ni....

x yah la simpan pinggan mangkuk tuh wan!!!!.....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...