Dec 17, 2007

Rayer & Monday blues...

Tu ha...nk ucap dah selamat ari raya korban...kome berkorban ke tahun ni. aku x korban tahun ni, tahun lepas udah buat, tahun akan datang ler pulak...korang balik kg ke?....well, patutnya kitorang ni balik kg hubby kt KB, tp x tau la ler, kalo udah banjir cam ner plak nk balik nyer?.. plak tu pagi ni baca sotkabor, jalan runtuh ler plak kat gua musang nun!.. ntah ler teman ni, laki teman tu dah merengat2 nk balik, ye la kalo aku pon, nak balik kg aku buken men laju lagi....tp kan kg aku x banjir...x de plak tanah runtuh... wehhhh.... guane gayer nyer nih????.......nk balik jugak ke bang oiii.... Keliru le kome!..nk balik ke idak ni..... ntah ler...x de jawapan ler...Senin yang blues ni, sorang pon x de kat opis ni...deme seme nyer pegi ke kuantan, ada kursus...tinggal ler org2 kecik je kat sini....so paham2 je la... aiiii.....x de citer ler kome!!!.....nampaknya aku tanya aku jawab balik......ntah ler.....ok la apa2 pun kita jumpa lepas raya korban esok yer!...tgk ler mana kita nk rayer nanti...selamat hari raya korban, moga jumpa lepas raya nanti, sapa2 yang balik kg tu...hati2 kat jalan raya ye!!!...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...