Nov 10, 2009

Las Weekend!!!.....

Biasa r Sabtu aku memang tak kemana-mana, sebab laki aku keje. Lepas kemas-kemas dan masak-masak untuk sepanjang hari aku akan terbaring ngadap TV sampai otak lepas ke belakang rasanya....rasa macam pening-pening gitu!..Korang penah ke rasa cenggitu?.. Kena plak petang sabtu biasa ada citer nostan kan!!...TV2, TV3, Zee lagi..byk r...biasanya TV2 citer best2 gitu!...lagi ler, tak bergerak la, kat depan TV tu......memang syok lah layan TV. Agak-agak penat gi ke dapur makan. Tu pasal aku suka pagi-pagi masak terus banyak untuk makan tengahari bagai.. senangkan..budak-budak pon tak banyak kerenah, makan je apa yang ado...

Bila ayah dorang balik je dari keje terus ke ajak swimming pool. So, melompat keriangan ler, lepas maghrib terus kuar umah....kitaorang jadi peserta pertama sesi malam. Sikit info pasal kolam renang presint 6, sesi malam mula dari 8 - 10 malam. Setiap hari Selasa dan Khamis adalah lady's day...so yang pompuan2 yang sangat pemalu tu boleh le datang hari2 tersebut. Sepanjang selasa dan khamis.

Seronoknya swimming malam ni, tak de matahari, so tidak ler terbakar kulit tu...infact lagi seronok sebab orang pon tidak ler ramai mana, tapi masih lagi ada orang... So moh tengok gambar bebudak nih...mak pak budak x yah amek lah ek...ngeri jeck dok bergambar tetepi kolam nih...kui kui kui....

Aqeila ready to go....


Aqel minta diambilkan gambar masa dia terjun, tapi masa snap dia dah pon trojon...


Garang nyer!!!....


Apa yang dibuat dek orang kat belakang tu?!!...

Kuar dari kolam renang lebih kurang kol 9.30 malam... mandi-mandi..get out from that place around 10.00 o'clock...heading to kedai mamak for roti canai...mesti makan beb!...tadi buat lebih kurang 15 lap.....penat ooo...tercungap-cungap...

Kol 11.00 balik umah terus lelap......ZZZZZ...END OF THE DAY.....

Celik-celik je mata on Sunday, terus bertanya, where to?....tak reti tol nak dok umah... Ok lah, moh kita kuar cari breakfast. Cari punya cari, lepas ke Shah Alam. Teringat satu kedai ni berdekatan dengan taman perumahan seksyen brp ek?..lupa lah, bersebelahan dengan Masjid Besar Shah Alam. Memang best tempat ni, very variety. Ktorang tiba lebih kurang pukul 9.45 pagi. That time, lauk makan tengahari pon dah start kuar. Ingat nak breakfast je, tapi tengok lauk yang banyak terus capai nasi makan tengahri terus la....best r tempat ni, aku tengok laki aku makan amboi, mentang2 kedai orang kelantan, macam2 yang dia amek.....tp standard lah aku, dah kenyang baru tingat nak snap gambar...so layan je la apa yang ada


NI lauk aku amek, x berapa terang...aqel ayam goreng + udang sambal. Aku rendang hati lembu, sambal kacang & kerabu mangga. Sedap sangat kerabu mangga tu....


Qeila makan laksam + roti canai....


Nasi kerabu. Sedap dia membedal...cukup marah dia, aku snap gambo dia tgh makan...sori bang ek!...sj nak kasi masuk blog....heheheh...

Licin dah ...nanti kalo mak & abah datang boleh bawak dorang ke sini..*wink*....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...