Oct 30, 2010

Bau dari Syurga....


17hb Oktober baru ni, Iffahani Iman Nur selamat dilahirkan ke dunia ini. Ini anak uda (adik aku) yang kedua.. Sepasang dah anak dia. Hmmmm...bes dapat cium bau dari syurga ni. Indah sungguh perasaan dapat baby kan? tak sabar menanti yang sendiri punya...hehhehe masih berbaki 3 4 minggu lagi.... harap-harap semuanya selamat. Selit iklan pulak.
Iffa dilahirkan secara normal di Hospital Temerloh. Menurut kata doktor, iffa kecil dari saiz yang sepatutnya. Masa scan 37 minggu tapi bentuknya baru 34 minggu. Katanya takut pertumbuhan dia tidak seperti yang sepatutnya. Dengar kata-kata doktor ni memang ler menakutkan tapi tawakall aje lah dengan kuasa Allah.


Ternyata ketika dilahirkan Iffa tidaklah terlalu kecil, 2.62 kg adalah sesuatu yang normal untuk saiz seorang bayi. Kena pulak mama Iffa bukanlah besar mana pun nk compare dengan saiz ipar-iparnya ni ha!!!....Apa pun Alhamdullillah syukur kepada Allah, Iffa dilahirkan sihat dan sempurna. Kehadirannya menyerikan lagi keluarga kedua-dua belah pihak. Cucu ke 7 dipihak kami dan cucu ke 2 di pihak mamanya.
Selamat datang Hani........Luv you....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...