Jul 11, 2011

Asal senin je sure ada EL or MC...grrrrr

Kenapa ek?. sokmo kan gitu. asal isnin je ramai yang MC. EL. injured. asal senin aje sakit. asal sakit aje senin. tak tau naper.

aku RASA r yang pertama sekali confirm MALAS. tak betul ke? aku rasa dorang ni tak cukup cuti 2 hari. nak lebeh kot!. maklum r, nama je pun cuti. tapi abeh seme segala mall diukur. mau tak lengoh kaki. jadinya hari isnin haruslah jadi malas. tak pun segala macam kenduri kendara, segala macam gathering la pendek kata. semua tu buat waktu weekend r. tak attend kang tak patut la plak ek. jadiknya esok senin haruslah MC sebab perut sakit makan banyak. maklum ler disagreement between the food and stomach. ha ko. ye la sangat tu.

Kengkadang mana yang takde beralasan sakit tu. buat-buatlah orang lain sakit. alasan paling fofular anak sakit. ye la tunggu diri sendiri tak sakit-sakit. amek EL alasan anak sakit. sapa nak gi cek anak kau! kan??... aku paham. aku pon ada baby jugak. 2 hari dengan ko kan, direct feed pulak tu. maunya baby ko tak meragam bila nengok ko siap-siap lawa-lawa. plak tu tinggalkan dia. sure dia menangis beb.

tp, ko kena ingat yang ko tu ada komitmen lain. komitmen berbayor noks!. ye! ko kena keje. keje. keje. keje. tolong ler komit sket. kena plak lagi kalo ko dah set appointment ngan bos ko ke. ha!. komit lah sket beb!... datang lah keje. napa bila senin je anak ko musti sakit.
aku rimas noks. bila org tua ni mintak nak jumpa ngan oficer ni. dia xde bos EL. nak jumpa officer yang tu. dia xde bos MC. apa ni???..... ha!..mula lah dia bukak kitab.

huwaaa...aku jugak ke yang nak kena dengar. aku tak salah. aku datang keje bos. mcam biasa. orang lain punya pasal, pehal aku lak yang kena kutbah.

sabar ajelah ahkak ni.

OFF

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...