Jun 10, 2009

Wedding

Adehhh dehhh....sakitnya hati bila time nak upload gambar-gambar ni. Semua ni lah yang melambatkan proses entry aku. Tak tau ler sebab apa?...server yang slow ke atau PC ni memang nak kong...tak mampu nak kerja kuat-kuat dah... But wait! wait!...no komplen-komplen ha!..all this while aku memang menggunakan rete opis ni for my personal use. Bukan apa, since aku ni start keje 15 tahun dulu, sememang nya kerja aku very light work (seldom busy - if have adhock work la!!!) ...Ye r..PA, what do you expect mehh?...Keje pon assist bos, and bos plak, all the time in the meeting, day to day + outstation....so most of the time, goyang kaki mehhh!!!...unless you keje bursa saham ke?..padan ler sebok....So meanwhile, apa aku nak buat??...dari keluar dari sarang and gossipping here and there, might as well i stay at my place and surfing and blogging and bla bla bla......heheheh...salah etika ke?....And yet, bos aku pon tak kisah aku nak surfing or blogging as long as don't leave my place unentertain...welll, dah dapat lampu hijau, ok ler kan I'm blogging during my work time rather than I mengular tak tentu arah.......as long as i'm here and ensure my works all done....Agree?????.....

Jadi nyer, moh tengoh gambor...sket je la..gambor ni masa gi wedding sepupu mak. Kitaorang rombongan lelaki dari Bentong ke Janda Baik. Lebih kurang 20 min perjalanan. Aku terlupa plak nak ambil gambar pengantin. Sebab beria-ria ambil gambar sesi bertemu sedara. Tu pun tak banyak boleh upload. Kalau tunggu seme upload mau aku jadi mereng sebab memanjang kuar "Internet Explore cannot display the webpage". So apa yang ada je la.......
Emak dan adik serta sepupunya......

left pic: Mak and Maklong Senah right pic: Mak and OP

me and long and sebelah tu with hubby kat rumah mak pengantin lelaki...

Sebahagian dari rombongan kitaorang...


Muka-muka lapar yang tunggu nak makan tengahari....

Dah sampai Janda Baik ni, rugi ler plak tak singgah ke Pulau Santap...mandi-mandi sungai, sejuk sangat...aku tak mandi sebab dengan baju kurung nyer...tak plan pon nak pergi..kalo plan, macam-macam bawak ler...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...