Feb 17, 2011

Kembali Bekerja

Ho..ho..ho...masuk keje semula weh!!!!..lepas 3 bulan suka suki dok umah goyang kaki tengok tv...hehehhe..."sesungguhnya saat yang terindah hanyalah sementara...lalalala"..
memang betul kata erra fazira tu... Skang ni balik keje dok mengadap PC ni. Huh!!!!...dok pulak depatment baru yang lama...cam ner tu???.....Ni ler department yang mula-mula aku keje di sektor awam ni. 2006-2008. Pas tu tukar ke IPB 1 full year....pas tu tukar ke Jabatan Perikanan 11 bulan dan masuk balik Bahagian Pemantauan, Kementerian. Oh!!!...berapa kali tukar daaa.....Dah 4x tukar department you... dalam masa 4 tahun ++.....

Dalam pada tu seronok jugak sebab dalam waktu tu aku dah dapat APC (2009)...seronok per!!!...org lain dah lama tapi belom pon dapat APC... aku dah melompat dan melangkau senior2 yang lain.... ok la tu kan...rezeki aku....

Dan hari ni....dok kat tempat yang sama walaupun sekeliling ada sikit perubahan. Pegawai pun dah ramai yang baru....ada yang ala-ala 'kerek' aje....tu dorang punya pasal la kan...aku wat style aku aje...cukup time aku punch out...

Ok lah...nanti kucoret lagi..hehehhe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...