Jul 16, 2008

Lagu Jiwang Karat............

Takat ni dah dekat 20 kali aku pusing lagu yang kat sebelah nih...korang dah dgr x?....ntah macam mana lagu ni sedap pulak didengar time-time macam ni. Kalau ikutkan lagu ni dah berbelas tahun, tapi tak pernah pulak aku rasa lagu ni sesedap yang aku dengar sekarang ni. Status aku sekarang ni bukan tengah frust tau!!!. Tapi adakalanya bila aku layan lagu-lagu frust macam ni sedikit sebanyak menerawang jugak fikiran aku ni ke masa lampau, time-time remaja, mengalami saat-saat percintaan pertama yang indah dan frust menonggeng bila berhadapan dengan kegagalan dalam percintaan. Ahhh...syok jugak bila buat flash back ni.... kenangan ....payah nak dipadamkan dari lubuk hati yang paling dalam...... simpan je la jadi kenangan yang paling indah biar pun pahit bila dikenang. Sesekali teringat juga pada all the x's....(ramai tu!!!!!), tapi ada la seorang dua yang terlekat di hati, tak boleh nak tanggal, mungkin kena telan klorok baru tertanggal..... sedangkan orang tua dalam cerita Titanic tu pun masih ingat cinta remaja dia walhal cinta dia tu cuma semalaman je!!!!!.....Well, itu lah kenangan........payah!...payah!!!.......................

1 comment:

Anonymous said...

Salam,ketawa saya baca N3 anda yg ni( saya ni pembaca senyap blog anda).. Sebab saya juga tergila2 lagu si Black ngan Malique sekarang ni..time Black tarik perkataan pendam tu sangat menangkap betul...anyway,saya suka baca pasal house reno tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...