May 19, 2009

Aku Kena Tagged???!!!!!................

Aku selalu di'tagged' oleh kengkawan, tp sowi lerrr aku x pernah jawab tagged engkome..... alasan????.....sowi no reason!!!!.... Tapi pepagi ni aku dah dpt msg dari mega saying aku kena tagged.... well since i'm so free, maka aku bersedia di tagged... meh tengok mender tuuuuu!!!!...

1. orang luar sana tu tak kenal sapa kamu. Perjelaskan siapa kamu?

Well, of course aku seorang wanita, perempuan, anak orang, isteri orang, ibu orang...... bekerja cari duit siang hari - ditempat berhawa dingin yang kadang kala tersangat dingin (dah macam dlm fridge), bekerja lagi kat umah malam hari sampai ler aku menutup mata, bukan mati tau (belom lagi).... tidor lerrrr..........Sederhana dalam serba serbi. Sayang kat keluarga dan sayang kat orang yang tengah membaca ni, sebab nak kenal sapa aku kan?...heheheheh.....

2. sikap kamu yang mantap?

arkkk?....terpaksa la korang baca sebab soklan ni ala-ala macam nak soh masuk bakul angkat sendirik je!!!!...I am super woman....boleyyyy!!!!.....celik je mata terus buat kerja, kerja, kerja, round the clock start from 5.30 to 10.00 at nite..... do you think that i'm superwoman?.... pendek kata nak di relate ngan sikap aku yang mantap ialah i am very passionate about life and more and more............

3. Sikap kamu yang sangat jelek?

Jelek????......suka mendesak kot...hmmmm no comment............

4. Apa gadjet yang kamu selalu bawak?

oo... yang ni banyak.....tu pasal aku suka handbag yang besar-besar supaya aku leh angkut seme gadjet aku ni ke mana aje aku pergi.....laki aku selalu sound, buat per beli bag besar-besar dah la berat plak tu....welll the things are, purse of course, make up pouch, handphone, cajer, meds (????), thumbdrive. These things memang wajib berada dalam handbag aku setiap masa, setiap ketika.........

5. dlm berapa handphone yang kamu pakai selama ini? Senaraikan brandnya. Jenama handphone yang sedang kamu gunakan sekarang Dah berapa lama?

oh...aku bukan penggila handphone yang canggih-canggih.... takat ni aku suka pakai nokia je, yang very friendly user, jarang tukar-tukar hp.... sama juga ngan talian nyer, dulu gula 012 la ni dah tukar ke 019 line .... Latest brand of hp is Sony Ericsson W550i ..........tu jerk....

6. Sapa best friend kamu?

Yes, I have a best friend, serasi bersama, dulu satu kerja, since kenal dia, banyak yang kitaorang buat sama-sama, banyak persamaan walau size tak sama, it has been 13 years knowing her, memang kitaorang ada chemistry...kawen pon same month same years, anak sulong pon same year, 2nd one also same.....tp aku ada sepasang dia ada 3 girls coz the 2nd one dia dpt twin......hopefully, persahabatan ini kekal selamanya ...oh ya!!...her name is SYAM.....

7. siapa yang kamu sayang selain famili?

hmmmm.......seme yang aku kenal aku sayang...........tak kenal cam korang yang baca ni pon aku sayang jugakkkk........

8. lagik 10 tahun kamu jadi apa?

jadi apa???....10 tahun yang dulu aku cam ni cuma kurus sket, rasanya 10 tahun akan datang pon cam ni la jugak kot, cuma jadi perempuan lebih tua la ye tak?...hahahah.......well!...masa tu dah ada anak dara sorang, anak teruna sorang.........laki pon tetap sorang - Insya-Allah...hehehe..... kalao dari segi kerje plak, masa tu dah senior lah dalam gomen ni dan dah naik gred - Insya - Allah, walau aku ni dah matured tp dalam gomen ni aku masih junior lagi.......................

9. kata-kata hikmah yang kamu pernah dengar dan kamu suka?

Life must goes on and on....................

10. dalam blog kamu...sudah ada berapa followers?

x de link, belom reti letak link..............nanti ler aku belajor ok....

11. senaraikan follower yang paling kamu suka (tak kira kuantiti)

tak de, no aim pon, sesapa pon are most welcome to leypark at my blog.......

12. saya nak tag:

sapa-sapa je yang baca blog aku ni.......pas tu meh paste kat comment tu ek...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...