May 26, 2009

Domino's Pizza For Dinner



Hu hu hu!...aku dah lah berdiet, dorang ni beli plak large pizza. Aqel lah sibuk-sibuk nak makan pizza....so ayah dia pon pergi la beli di Domino's Pizza di Presint 8. Paling dekat. Pizza Hut cuma ada di Alamanda, malas pulak nak pusing jauh ke Alamanda sana....Domino's pon sedap jugak, in fact ada pizza nya yang lebih sedap dari Pizza Hut. Well masing-masing punya taste la kan... aku dah pon makan dinner aku sebelum pizza ni sampai ke rumah. Termenung aje aku tengok budak-budak ni makan..... eehhhhh...tak boleh jadik nihhh......tak tahan la, dengan rasa amat bersalah dan kesal, aku telan 1 slice pizzaaa....ahhh.....pizza terus masuk dalam perut..hahahahha!!!!....no turning back ok.......dah selamat.......

Dah tinggal sekerat baru teringat nak bergambar heheheh!!!....ada 8 slices altogether, 1 for me, 1 for Qeila, 1 for ayah....the rest?????....another 5 slices go to Aqellll!!!!!....ppurrrgghhhh.....


Kuat la dia ni makan, dia hadap betul-betul ha!!!!....Cam ner nak educate budak yang suka makan cam ni.... kena plak dia suka food yang fatty2 and all this kind of food la......all junk food, sweets...hmmmmm....how r to cut down????.........

Aqeila..........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...