May 27, 2009

Dining Out @ Chop & Steak, Sri Serdang

Again, makan luar lagi... pendek kata hari-hari kerja ni memang malas sangat nak memasak. Penat beb!!..kena pulak permintaan budak-budak ni macam-macam... so petang, lepas aku buat routine exercise aku yang 30 min tu, ktorang bersiap dan keluar ke Sri Serdang. Sri Serdang ni dalam 15 min je dari Putrajaya, pekan yang terdekat. So, nak apa-apa pun boleh beli dari sini. A bit cheap sebab dalam kawasan Universiti Putra Malaysia. Ramai student di sini jadi, barang-barang keperluan ke makanan ke a bit murah la dijual disini....Well tempat makan pilihan this time ia Chop and Steak, Sri Serdang. Anyway ini bukan kali pertama ke sini, banyak kali dah infact aku pernah citer kat dalam blog aku ni (posting lama-lama). Tapi this time aku tunjuk satu-satu what we order... saja nak kasi penuh posting aku nih.......


menu kat, tak nampak apa pun ek, kecik bebenor


Sementara menunggu...........



tarraaaa... dah sampai.... kiri: fish and chips untk qeila, grill fish untuk aku.... for me no deep fry ok, grill2 will do, as org yang berdiet, chips tu tak sesuai, so give away to abang....yang lain-lain kasi ngap seme.....


kiri: black papper steak untuk abang and kanan chicken chop for aqel....so let's eat beb!!!!...........



Makan time....
dah licin.....jom balik............
~ TATA ~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...