May 15, 2009

Selamat Hari Guru untuk Cikgu-Cikgu

Minggu lepas, Ija open table...juz untuk keluarga sempena beliau terpilih ke KPLI. Syukur, kami tumpang gembira. So menambah ler bilangan cikgu dalam keluarga aku. Setibanya hari guru ni aku ucapkan ler selamat hari guru kat cikgu2 yang pernah mengajar aku dulu especially Cikgu Azmi Yusof yang dah rembat kawan baik aku jadi bini dia.....heheheh...cikgu-cikgu, ada udang sebalik batu.....anak murid leh jadi bini lakssss........dan seterusnya semua cikgu-cikgu kat Malaysiani. Tak lupa jugak kat kawan baik aku yang dah turn jadi cikgu jugak la ni...Cikgu budak Tadika... Teacher Syamsina.......mencabar tu kerjaya baru ko..harap-harap ko tabah............


Ni kakak aku, Cikgu Liza dan suaminya Cikgu Roszaidi (or Ustaz???)...tengah menjamu selera. Dengar citer, kakak aku ni cikgu yang garang...tp kalau hari guru banyak tu bawak balik hadiah, garang-garang pon anak murid sayang...Moga diberkati...

Satu lagi teacher's couple in the famili....Selamat jugak buat you all, Cikgu Shamsul dan bakal cikgu, Cikgu Ija (masih kumpul ilmu nak ajar anak org).....

Untuk korang, didoakan semoga sentiasa bersabar dengan perangai anak murid dan sentiasa jujur menyalurkan ilmu pada anak bangsa....jangan lupa ikrar korang masa mula-mula jadi cikgu k..... Nanti aku nak tanya anak-anak aku sapa faveret cikgu dorang........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...